суббота, 16 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 11.

Тренінг закінчено і це можливість застосувати свої знання на практиці. 

Я вважаю, що проектні технології - це дуже плідна, творча робота.

 Цей тренінг відкрив нові шляхи удосконалення своєї роботи. 

Я вважаю, що моїм учням дуже сподобається створення учнівського блогів  для спілкування, а також робота при створенні проектів з використанням інтернет-ресурсів.

 Бажаю всім творчої наснаги, нових досягнень!

пятница, 15 марта 2013 г.


 Рефлексія. Модуль9-10.


Сьогодні ми працювали в швидкому темпі, це мені сподобалось. Взяла собі на замітку створення шаблонів робіт для учнів з проблемами у навчанні.

Фасилітація - слово незвичне для вуха, але суть зрозуміла мені.
Дуже продуктивний день.
Працювали ми єдиною командою. Спільна робота нас з'єднала . Дякую всім учасникам тренінгу за співпрацю, а особливо Мостепан Наталі Миколаївні та нашому тренеру.

четверг, 14 марта 2013 г.


Рефлексія. Модуль 8. 

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на "потребах учнів", а саме: 
  1. яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес; як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей; 
  2. оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; 
  3. оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; 
  4. корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання: 
    1. самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні); 
    2. переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; 
    3. обмежити кількість критеріїв до необхідних;  
    4. залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;  
    5. уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; 
    6. продумувати порядок критеріїв.

среда, 13 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 7

Опрацювавши цей модуль, я зрозуміла, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Зрозуміло, що саме використання ІКТ  дає можливість учням проявити свої навички та здібності. Це сучасно, цікаво, креативно. Вести блог для навчання важко, але цікаво. Думаю, що оцінювання процесу навчання стане ще більш диференційованим та персональним.

вторник, 12 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 6
 
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме я навчилася створювати мережевий опитувальник, ознайомилася з формою батьківського дозволу на використання учнівської роботи в мережі Інтернет. Для процесу навчання та оцінювання учнів велике значення мають комунікації та співробітництво зокрема, дають вчителю можливість контролювати рівень знань дітей і вносити свої корективи

понедельник, 11 марта 2013 г.


Рефлексія. Модуль 5
 

 
За допомогою цього модуля, я
  •  узагальнила свої знання про те, як зможу використовувати Інтернет-ресурси в роботі над проектами,
  • дізналася, що можна оцінювати Веб-сайти за допомогою чіткої інструкції як для вчителів і учнів різних вікових категорій 
  • довідалася, що потрібно заносити в список використаних джерел і сайти, де були запозичені малюнки для проекту.
  • проаналізувала навички 21 століття, які можна сформувати за допомогою Інтернет - ресурсів в учнів для успішного майбутнього дорослого життя.
  • подумала про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів в процес навчання моїх учнів, а саме: розширити кругозір, навчити критично мислити, відбираючи необхідну інформацію по проблемі, спілкуватися за допомогою Інтернет-ресурсів на запропоновану вчителем тему, розвинути творчість і ініціативність тощо

четверг, 7 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 4
 
Цей модуль став корисним для мене тим, що:
  • завдяки йому, я дізналась про різновиди тестувань та їх необхідність в процесі успішного навчання;
  •  поглибила знання про необхідність групової та парної роботи, пріоритети у виборі робочих груп;
  • навчилась складати електронні тестові завдання, які значно полегшують роботу учнів та вчителя;
  •  вдосконалила навички створення презентацій;
  • створила  вчительську презентацію власного проекту.